Ceny i pytania

Ceny pobytu w naszym Hotelu są zróżnicowane w zależności od sezonu, dnia tygodnia, długości pobytu, rodzaju pokoju, liczby osób, wybranego pakietu itp., dlatego zachęcamy Państwa do dokonania wyboru według własnych preferencji i upodobań.
Zapraszamy do rezerwacji bezpośrednio na naszej stronie.

Krótkie odpowiedzi na najczęstsze pytania naszych Gości

Jak do Was dojechać?

Odp. Hotel Bachledówka położony jest w optymalnej odległości od Zakopanego, a jednocześnie w bezpośredniej bliskości Tatr i szlaków turystycznych. Niebagatelną rolę odgrywa możliwość dotarcia w ten rejon bez największych korków na trasie popularnej „Zakopianki”.
Jadąc z Krakowa w kierunku Zakopanego możemy już za Rabką skręcić w prawo na Czarny Dunajec, a następnie kierować się na Czerwienne, a stamtąd na Bachledówkę.

Jeśli jednak zdecydujemy się na drogę do samego Zakopanego wówczas w Poroninie, na rondzie,  należy skręcić w prawo, przejechać przez most  i kierować się w stronę Zębu,  (przejeżdżając przez wieś Suche), następnie w Zębie należy skręcić na miejscowość Bustryk, a stamtąd na Czerwienne. Przy sprzyjających warunkach, z oddali będzie widoczny wierch Bachledówki oraz hotel.  Wjeżdżając do wsi Czerwienne należy kontynuować drogę do momentu skrzyżowania, na którym stoi drogowskaz na Bachledówkę. Na jej szczyt prowadzi wygodna, asfaltowa droga.
Współrzędne GPS
N 49,373162°
E 19,922566°

Czy daleko jest do Zakopanego?

Odp. Odległość do Zakopanego to jedyne 12 km, niedaleko również znajdują się Termy w Chochołowie ( 9 km), Gubałówka ( 9 km) i najbliższe szlaki tatrzańskie (15 km).

Czy w pokojach są ręczniki i suszarki?

Odp. Tak, oczywiście – w pokojach jest suszarka i komplet ręczników, a także kosmetyki hotelowe (mydełko i szampon/żel), woda, szklanki dla każdej z osób. Ponadto w każdym pokoju znajduje się  informator, w którym znajdziecie Państwo mnóstwo ważnych informacji.

Czy w pokojach są lodówki?

Odp. Lodówki znajdują się w apartamentach, ale do Państwa dyspozycji przygotowaliśmy także lodówkę ogólnodostępną w recepcji hotelowej, można z niej skorzystać całą dobę.

Czy hotel jest przyjazny dla zwierząt?

Odp. Tak, hotel jest przyjazny dla pupili z aktualną książeczką zdrowia, pobyt zwierząt objęty jest dodatkową opłatą. Wyjątkiem są pokoje na II piętrze oraz apartamenty, do nich nie wpuszczamy zwierząt.

W jakich godzinach serwowane są śniadania oraz obiadokolacje?

Odp. Śniadania serwujemy dla Państwa w godzinach od 7:30 – 10:30, obiadokolacje w godzinach od 16:00 – 19:00 w postaci urozmaiconego bufetu szwedzkiego. Wymienione posiłki serwowane są w restauracji.

Czy mogę u Państwa zamówić obiad poza godzinami śniadania i obiadokolacji?

Odp. Tak, w restauracji „Bliżej Nieba” możecie Państwo zamówić dania à la carte, restauracja otwarta jest w godzinach 7:30 – 22:00 (10.45 – 12.00 przerwa techniczna) Możecie Państwo także zamówić menu dziecięce, pyszne desery z naszej cukierni, alkohole oraz produkty sezonowe przygotowane przez naszego Szefa Kuchni, a także sery regionalne.  Godziny otwarcia restauracji mogą ulegać zmianie,  z aktualnym harmonogramem można zapoznać się w recepcji.

W jakich godzinach jest doba hotelowa?

Odp. Doba hotelowa trwa od godz. 16:00 w dniu zakwaterowania do godz. 11:00 w dniu wymeldowania.

Czy w pokojach są czajniki?

Odp. Tak, w każdym pokoju znajduje się czajnik. Dodatkowe filiżanki/kubki można otrzymać w restauracji. W restauracji można również zakupić herbatę w saszetkach.

Jakie atrakcje zapewnia hotel?

Odp. W obiekcie do Państwa dyspozycji oddajemy nielimitowany dostęp do Strefy Wellness, pokój zabaw z TV gdzie wyświetlamy bajki, salę bilardową z piłkarzykami i biblioteczką, plac zabaw dla dzieci w ogrodzie, mini siłownię zewnętrzną, mnóstwo terenu zielonego wkoło z możliwością gry w piłkę, którą można wypożyczyć w recepcji. Polecamy Państwu także gry planszowe, możliwość wypożyczenia rowerów i kijków do nordic walkingu, organizujemy dla Państwa także kulig lub przejazd bryczkami po Bachledówce oraz szereg dodatkowych atrakcji, o których z przyjemnością opowie Państwu Dział rezerwacji.

Jakie jest hasło do wifi?

Odp. Wifi dostępne jest bezpłatnie na terenie całego obiektu, nawet w strefie Wellness i Restauracji , połączycie się z nim Państwo bez hasła, wybierając dostępną sieć z nazwą Bachledowka.

W jakich godzinach czynna jest Strefa Wellness i czy jest płatna?

Odp. W cenie pobytu oddajemy do Państwa dyspozycji nielimitowany dostęp do Strefy Wellness  (basen, jacuzzi) w godz. Od 9:00 – 22:00 oraz dostęp do 3 saun (mokra, sucha, infrared) od godz 16:00 – 22:00 .

Czy w strefie Welnness dostępne są ręczniki i szlafroki

Odp. Ręczniki kąpielowe goście zabierają z pokoi. Szlafroki można wypożyczyć na recepcji hotelu, odpłatnie w cenie 10 zł/sztuka.

Jakie akcesoria dziecięce posiada hotel?

Odp. W restauracji znajdziecie Państwo na bufecie kolorowe, plastikowe naczynia dla dzieci (kubeczki, talerzyki, sztućce itp.), w strefie Wellness przygotowaliśmy gumowe koła dla dzieci, istnieje możliwość wypożyczenia za dodatkową opłatą łóżeczka dziecięce z pełnym wkładem pościelowym, wanienki, nocniczki. Ogólnodostępny przewijak znajduje się na parterze hotelu.

Czy hotel posiada parking?

Odp. Oczywiście, hotel posiada aż 300 miejsc parkingowych wkoło hotelu, parking jest bezpłatny, niestrzeżony, monitorowany. Posiadamy specjalnie dla Państwa także prostownik samochodowy, który można odebrać w recepcji.

Czy pokój posiada klimatyzację?

Odp. Jak najbardziej każdy pokój, a także pozostałe pomieszczenia w hotelu posiadają klimatyzację. W przypadku pokoi jest to klimatyzacja sezonowa – można ją uruchomiać w okresie letnim, natomiast w okresie grzewczym schłodzenie pokoju można osiągnąć poprzez ustawienie odpowiedniej temperatury na sterowniku.

Nie znaleźliście Państwo odpowiedzi na Wasze pytanie spośród powyższych? Nie ma problemu, udzielimy jej mailowo lub telefonicznie. Zapraszamy!

pfr logo